به اشتراک گذاري و نشر اينفوگرافيک‌هاي مختلف به اشتراک گذاری و نشراینفوگرافیک

به اشتراک گذاری و نشراینفوگرافیک

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 419
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 76265
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


وضعيت جهان در سال 2011 در حوضه فناوري اطلاعات و ارتباطات

وضعيت جهان در سال 2011 در حوضه

فناوري اطلاعات و ارتباطات

شما عزيزان کاملا در جريان هستيد که در سال هاي گذشته فناوري اطلاعات و ارتباطات رشد چشم گيري داشته است حال اينفوگرافيکي را برايتان پست مي‌کنم که به شما نشان خواهد داد در جهان چه اتفاقاتي در حوضه فناوري اطلاعات رخ داده است..

در حال حاضر7 ميليارد نفر جمعيت کل جهان است که از اين تعداد يک سوم جمعيت، آنلاين هستند.. در طي 5 سال اخير 18% سهم کشورهاي توسعه يافته از تعداد کل کاربران اينترنت در جهان افزايش يافته است.. اکنون کاربران چين 25% کل کاربران اينترنت جهان را به خود اختصاص داده اند..

طبق تحقيقات گرايش براي استفاده از اينترنت هم در کشورهاي توسعه يافته وهم در کشورهاي درحال توسعه، در بين جوانان بيشتر از افراد مسن است..

از ميان 1.8 ميليارد خانه در جهان، يک سوم آن ها به اينترنت دسترسي دارند. اين رقم در 5 سال قبل به يک پنجم مي رسيد..

حال شما مي توانيد علاوه بر شکل نموداري اين اطلاعات، اطلاعاتي مربوط به کاربران اينترنت تلفن همراه در جهان وهمچنين رشد پهناي باند در جهان را در اين اينفوگرافيک زيبا مشاهده کنيد..ضمنا توجه داشته باشيد که اين عکس از اينفوگرافيک تنها بخشي از کار مي باشد شما براي ديدن کامل اينفوگرافيک بايد روي خود عکس يا لينک زير عکس کليک کنيد..

 

توجه کنيد که اين عکس از اينفوگرافيک کامل نيست..!

براي مشاهده کامل اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: infographic تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:فناوري اطلاعات و ارتباطات, information technology,اينترنت, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

اين وبلاگ در نظر دارد تا در زمينه آشناسازي، توليد و به اشتراک گذاري اينفوگرافي با شما دوستان عزيز به تعامل بپردازد. هدف اصلي به اشتراگ‌گذاري و نشر اينفوگرافيك‌هاي مختلف است. اينفوگرافيك نوعي نمايش تصويري از اطلاعات است كه براي انتقال سريع و جذاب يك موضوع به‌كار مي‌رويد. اينفوگرافيك مي‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عكس باشد. يك اينفوگرافيك كامل علاوه بر اينكه در يك نگاه كليات اصلي موضوع را منتقل مي‌كند،‌ شامل جزئيات كليدي موضوع براي فهم بيشتر هست. پشتيباني محتوايي اين وبلاگ بيشتر از سوي دوستان ما در وبسايت infographic.ir صورتخواهد پذيرفت.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to infographic.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com